2013. április 25., csütörtök

Heti basszus dózisom, a Going Quantum podcast


"De hisz te régen rocker voltál, hogy tudsz ilyet meghallgatni?!"
16-19 éves koromig erős meggyőződésem volt, hogy azt a képződményt, amit kottával nem lehet leírni, az nem zene. A komoly zenét elismertem, a népzenét is, bár ízlésvilágom központjában a rock és annak válfajai álltak. Mígnem zenei ízlésem szépen elkezdett bővülni. Eleinte a Daft Punk duot (későbbiekben szándékozom nekik is szánni egy bejegyzést), majd később más hasonló előadókat is elkezdtem hallgatni.
A Drum & Bass és Dubstep csak jócskán ezután jött be az életembe és pont akkor talált el, amikor fogékony voltam az újra. Hihetetlen, de egyik pillanatról a másikra szinte bekebeleztek ezek a basszus orientált műfajok.

 ... és ekkor találtam rá:
A Going Quantum Podcastre youtuben találtam rá. Visszamenőleg elkezdtem hallgatni az epizódokat, majd szépen lassan egyre jobban elkezdtem várni a hétvégén megjelenő új adásokat. Nem csak neten hallgattam adásait, de le is töltögettem őket, így az mp3 lejátszomra is feltudtam tenni őket. Utazás közben is ideális.

"You're listening to The Going Quantum Podcast"

A Podcastről:
A műsor heti rendszerességgel jelenik meg. Electro, DnB, Dubstep, Glitch-hop és Moombahcore műfajokban vonultat fel jobbnál jobb számokat. Már jól ismert előadóktól mutat újdonságokat, illetve kevésbé ismert előadókat mutat be. Ezt követően a műsor második felében egy meghívott vendég ejtheti ámulatba a hallgatókat. A már megjelent vendég DJ-k közt olyanok szerepeltek, mint Dubba Jonny, Black Sun Empire, Dodge & Fuski, Tim Ismag, Fourward, Space Laces és még sokan mások.

Going Quantum a 2011-es Emulator Festivalon.

Az ember a műsor mögött:
Jonathan Winter azaz Going Quantum egy kanadai DJ és Producer, a Monstercat kiadó menedzsere.
Ő az az ember, akihez forulnak az előadók, ha a Monstercatnél szeretnének kiadni. Jon részt vesz a kiadó futtatásával járó napi feladatokban és az előadók karrierjének segítésében is.

Kinek ajánlom:
Aki szereti a már említett műfajok valamelyikét kóstoljon bele, általában az epizódok mindig egy adott műfajara koncentrának rá. (Ez az adott rész címében meg is van említve, ahogy a vendég is)
És a podcast hivatalos oldaláról ingyenesen letölthető: http://goingquantum.ca/podcastgen/
De megtalálható iTunes-on is.

Remélem sikerült néhány ember számára érdekes témával szolgálni!
Kommenteket várom itt illetve facebookon! ;)
Legyetek rosszak!
Cseri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése